Show simple item record

dc.contributor.advisorRamírez Uresti, Jorge Adolfo
dc.contributor.advisorJorge Adolfo Ramírez Uresti
dc.creatorArias Ruiz, Myriam Zoraya
dc.creatorMyriam Zoraya Arias Ruizes
dc.date.accessioned2018-11-21T17:53:27Z
dc.date.available2018-11-21T17:53:27Z
dc.date.created2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11285/631791
dc.format.extentTexto
dc.languagespa
dc.publisherTecnologico de Monterrey
dc.rightsTecnologico de Monterrey
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0*
dc.subject.lccTJ211
dc.titleDefinición de una arquitectura para la generación y selección de estrategias en equipos de fútbol robótico
dc.typeTesis de Maestría
dc.description.degreeMaestría en Ciencias de la Computación
dc.audience.educationlevelInvestigadores/Researchers
refterms.dateFOA2018-11-21T17:53:27Z


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Tecnologico de Monterrey
Except where otherwise noted, this item's license is described as Tecnologico de Monterrey