Search
Now showing items 1-4 of 4
Identidad digital 2.0: Posibilidades de la gestión y visibilidad científica a través de repositorios institucionales de acceso abierto.
(2017)
Las plataformas tecnológicas utilizadas a favor de vías de comunicación científica presentan un cambio con la llegada de nuevas aplicaciones que tienen funcionalidades que hacen más satisfactorio llevar a cabo distintas ...
Usability evaluation focused on user experience of repositories related to energy sustainability: A Literature Mapping
(2017)
This paper presents a systematic literature mapping about two types of studies about interaction using repositories energy sustainability, (1)studies related to users' experience, and (2) studies aboutusability evaluation, ...
Aportes de una herramienta de descubrimiento en un repositorio institucional: un estudio de caso
(2017)
La actualización constante de un Repositorio Institucional (RI) es una de las estrategias para incrementar la visibilidad de los recursos educativos y la producción científica de forma abierta. En el presente estudio los ...
Teachers’ self perception on Digital Competence and OER use as determined by a xMOOC training course.
(2017)
Teachers’ digital competence is becoming a crucial element for the construction of useful pedagogical knowledge for practice and, consequently, improvement of students’ learning. Digital competence (DC) is defined as the ...